DUBBELLYCKA!!

Jag har hittat min saknade skinjacka! och även överdelen till min vinterjacka. Jag blev så glad så att jag grät!! Mamma och dem skratta så att de grät medans jag hulkgrät över att jag hittat dem. Den känslan som jag har i kroppen nu går inte ens att jämföra med något. Inte just nu iaf. 
Igår var jag hemma hela dagen, även från skolan. Denna dumma huvudvärk/migrän krånglar, fast nu har jag fixat några nya tabletter som jag hoppas ska hjälpa mig! Därav anledningen av att jag inte bloggade igår. Nu ska jag fortsätta njuta av att mina jackor är tillbaka. 
 
                                                                 Ha en trevlig kväll!
                                                                           ♥♥♥         




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0