Dagens...

Låt mig säga som såhär, jag har hittat min lördagsaktivitet.Haha. Att åka ut till örsholmen och fynda massa med nya kläder för endast 40 kr/st. Typ. Finns lite andra saker som är lite dyrare då men fortfarande billigt om man jämför med butikspreiset. Var inte alls så mycket folk som vi först trodde att det skulle vara. Skönt. Nu står det städning och matte på schemat.

Dagensoutfit

Eftersom att jag inte ska ut något mer idag kör jag på myskläder.

- Byxor, T-shirt, H&M
- Mössa , Sonja & jag
- Halsduk , Lindex
- Glasögon , Glasögonmagasinet

Dagens shopping.


 
3 Tshirts , 1 långärmad , 2 skjortklänningar, 1 stickadtröja, 1 hårband och 2 par trosor.

Allt detta under 300kr, superbilligt!

Nej, städa och matte var det ja.. (suck), Boring.

Later people!

♥♥♥



Linn

mahaha!, plugg för hela slanten!, ska sätta mig med matte idag också hade jag tänkt mig xD död åt matte -.-

2010-09-04 | 16:03:31 | http://photomusic.blogg.se/
Elin

Jag menar det!? höll på ett bra tag, ända tills jag kom på att jag tydligen påbörjat nästa veckas kapitel? xd haha menmen. Är det påbörjat iaf. Lycka till med det arbetet!

2010-09-04 | 18:02:36 |
Linn

hah!, ja eller hur!?, men det skadar ju inte det :), det är bra att ligga ett steg före, då kan man känna sig någorlunda trygg över att man inte halkar efter ;D:)

2010-09-05 | 10:43:00 | http://photomusic.blogg.se/
Elin

sv: Ja prescis, så tänker jag med! ;D

2010-09-05 | 11:49:48 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0