bilder från dagen..

Hr inte så mycket att säga mer än att jag iaf gjort klart allt i samhällskunskaps uppg. så nu kan iaf jag plugga på allt, så får vi se hur vi löser resten på måndag. Lät väldigt ego där nu.. men det är det inte. Ibland blir inte allt som man tänkt sig och då får man ta eget intiativ, vilket jag gjort nu. Helt frivilligt. Nu ska jag fortsätta med nästa uppg. denna i företagsekonomi B. Hoppas på att jag fattar uppgiften så att jag blir klar med den idag och kan lämna in den på fronter redan nu ikväll:) (Fronter är typ som en intern sida på skolan där vi får uppg. och lämnar in dem. Plus att vi får annan info där med.)

Dagens bilder.


en dagens outfit.
- byxor, KappAhl
-vitt linne , Gina Tricot
- Hoodtröja , Stadium
- Glasögon , Glasögonmagasinet


dagens facelook.


packningen som jag måste ta mig an senare.. eller imorn. ^^


Kom ju och tänka på att ni kanske aldrig fått sett hur jag bor när jag är i stan. Just nu är det väldigt stökigt som ni ser, men ska städa imorn. Funderar även på att inreda summet lite mer personligt, fast vet inte riktigt hur än. Det märks.

Nu ska jag fortsätta att göra mina uppgifter och så ska jag även visa bilderna på mormor:)

Ha en trevlig kväll! 
 
♥♥♥



miikiiz

elin, jag vet vad fronter är.... -.- xD

2010-09-03 | 20:32:20 |
Elin

mikkiz, det är fler än du som läser som kanske inte vet.. :)

2010-09-03 | 22:24:03 |
mikkiz

men hur många läser då? xD och ändå, alla ungdomar vet va de ä

2010-09-04 | 15:27:41 |
Elin

Fler folk än bara du! jag får väl förklara om jag nu vill det. Så det så! :)

2010-09-04 | 18:07:13 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0