BILDBOMB!

Nu kommer alla bilder som jag lovat er!:)

Lite shopping.





Ladies Night & Mikkiz 18 årsdag.






Ljusen och blomman var det hon fick av mig.


Forever in my heart!♥ (Brolle)

Nu ska jag påbörja min engelska uppsats som ska vara på ca 800 ord tills på torsdag. Tyvärr så kommer samhällskunskapen lite i andra hand. Men är iaf klar med hemuppgiften som vi fick av Jeff! Nu ska jag hämt amig något kallt att dricka och sedan fortsätta. Kl 21.00 stängs allt av för att gå till sängs. Måste försöka sova något inatt. Drömde så mycket konstigt så jag vaknade hela tiden, var tvungen att kolla så att allt var som vanligt.



Det drama som skedde idag var att vi ska ju åka på studentresa till Cypern med hela klassen. Nästan alla. Men p.g.a. att jag är glutenintolerant så kunde de inte garantera att jag skulle få den mat som jag behövde på hotellet. Vilket i viss mån är jäkligt dåligt, betalar jag all inklusive ska jag fan i mig ha det också! blir lite sur på det. Men iaf, eftersom att jag var så hinla taggad på att äntligen våga göra något på egenhand så kändes det som världens slag i magen, bildligt talat.
Så när jag då skulle berätta för Erik att jag kanske inte kunde bli med brast det för mig.. tårarna började rinna och för att slippa total utskämmelse i korridoren låste jag in mig på toan. Efter att släppt in Lisa som sa att hon hade en kompis som vart på samma hotell som vi ska på och även hon var gluten och fixat detta galant. Kände jag mig lite lugnare. Allt hade funkat, visserligen hade hon fått leva på samma mat nästan varje dag, men spela roll. Det fixar jag. Så efter den övertalningen bestämde jag att jag åker på vinst eller förlust. Punkt slut.
Och A! om du inte gillar läget med att vi ska åka på samma resa så fuck you! du tror väl inte på fullaste allvar att jag vill bo i samma rum som dig heller? va?! Inte direkt jag som valt rumsplaceringen. Men det var jag som var mogen nog att acceptera läget och gå vidare, ända tills du kläckte ur dig kommentaren att det var gött att jag kanske inte åker med. Dumt gjort, det lär du få ångra, tro mig. Jag kan vara jävlig jag med. Tro det eller ej.
Det där ska jag ta tag i imorgon, tänker inte och ska inte stå ansvar för det rummet med dem i. Gärna för vilket annat rum somhelst! 


                                                                Ha en mysig kväll mina vänner!
                                                                                  ♥♥♥

Linn

Elin, A kan gå och dra något gammalt över sig helst ett ruttet bananskal för vi kan ha det kul utan Cypern ska du se ;D kram

2010-09-26 | 00:41:00 | http://photomusic.blogg.se/
Elin

SV: Ellerhur! Vi kommer att ha det så trevligt så! :) Kram.

2010-09-26 | 14:26:20 |
Linn

Absolut :D kram

2010-09-26 | 16:53:15 | http://photomusic.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0