Belöning nästa!

Jag är klaaar!! Jag fixade det. Med Linns hjälp såklart. Känns skönt att ha allt klart till skolan imorgon. Nu ska jag övertala mamma att gå med mig ner till ICA för att köpa min belöning, en godispåse! Eller om det blir en 100g Marabou polka. Hummm... får se. Ska ju egentligen inte äta mjölkprodukter nu, har nog med problem med magen som det är. Haha. Men det är ju så svårt att avstå! Tycker inte ni också det??
Mamma tycker att jag ska nöja mig med nötterna so mjag köpte i fredags. Haha. Åh syster gjorde ett oboy glas nu, smakade lite själv och det var gott faktiskt. Har inte druckit det sedan jag var liten, runt 10 år eller nått. Sen slutade jag att dricka mjölk ett tag och oboy var plötsligt inte alls gott längre. Men nu ska jag nog göra mig ett glas. Sen blir det att bädda ner sig i soffan och kolla film.

                                                                            Ha en mysig kväll!
                                                                                      ♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0