Bad news my friends

Ibland blir man bara så trött på sig själv!! Bara för att jag inte var 100% klar när mormor kom lyckades jag glömma usb-minnet saken till mobilen. Fasiken också! Men lugn bara lugn, har jag tid så åker jag hem till fif i eftermiddag och hämtar det. Eller så får vi helt enkelt invänta det tills imorgon då mamma får komma med det efter jobbet. FÖRLÅT, FÖRLÅT återigen FÖRLÅT!! Usch, hatar när jag bryter löften. Inte för att detta kanske är ett sådant superviktigt löfte men ändå. Ni läsare tror ju kanske att bloggen speglar precis hur jag är, hur mitt liv är o.s.v. Men så är ju inte fallet. Lovar jag något i verkliga livet så gör jag ju det! Om det såklart inte händer oväntade saker då, fast det är ju en helt annan femma. Nu ska jag sätta på mig mina kläde roch börja min promenad ner mot Åhléns för att möta upp Linn och få lite arbete gjort. Kan jag bocka av lite på min lista idag iaf. Som sagt, ibland önskar man att det fanns fler timmar på ett dygn. 
                                                                            
                                                                             Later people!
                                                                                   ♥♥♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0