Ännu en dag..

Idag är det onsdag, vilket betyder att det har gått hälften av skolveckan. Gött!! snart är det helg igen, då blir det vila och annat skoj. Idag kommer att bli en väldigt dålig dag när det kommer till mitt bloggande, ska nämligen kolla på mormor sen i eftermiddag när hon går på "catwalken" borta på cafét idag. De ska göra reklam för någon affär. Blir lite fika och sånt, trevligt. Sedan får vi se om jag stannar kvar där eller om jag åker hem till Forshaga igen. Tänkte att jag kanske skulle försöka blogga ifrån mobilen, om jag orkar.
Ha en trevlig dag!

♥♥♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0