Varför ens försöka när det ändå alltid slutar på samma sätt?

Jag ger nu upp, hitills har jag inte gjort något i pluggväg.. dels för att efter maten givk jag med mamma på en lång promenad med hundarna och sedan satte jag mig här för att läsa bloggar m.m. Kollade även mi skolmejl, jg klarade omprovet som jag gjorde i fredags! Därför blev jag lite extra taggad nu på att plugga på det nya kapitlet. Har som sagt prov på det nya kapitlet på onsdag. Alltså gör jag inga skriv uppg. idag. De tar jag tag i imorgon efter skolan. Slutar ju trots allt tidigt:) Om 40 min ska jag och mamma se reprisen av nya "Desperate Housewives" som jag missade premiären på under veckan.

 I don´t get it, I just don´t get it? - Boyzone

                                                                            ♥♥♥





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0