Söndagsjobb.. plugg!

Även då min förkylning sitter i och igår var det nog den värsta dagen på länge så är jag bättre idag Inte frisk men bättre. Istället för att bara sitta och glo på tv så tänkte jag göra lite nytta med. Ska sätta igång med lite arbete. Ska även fixa lite nallar till uf-företaget också. Nu ska vi köra på för fullt.
Nu ska jag börja så att jag kommer till slutet någon gång. :)

foto: jag
En bild som är lite mer än ett år gammal. Satt och kollade igenom alla mina bloggbilder som jag lagt ut. Hade totalt glömt bort denna. Fin, mycket fin.

Later.
♥♥♥



Linn

oh, vad härlig bild Elin :D

2010-10-24 | 13:32:38 | http://photomusic.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0