Night.

Nu är jag klar, väskorna är upp-packade, rummet är städat och jag är färdig för kvällen. Har även gjort en förändring på rummet. Men ni får hålla er till imorn, är inte riktigt klar än.. :) Jag och mamma har vart själva hemma sedan kl 5 idag så vi har passat på och spelat musik, städat o.s.v. Riktigt mysigt. Imorgon är det skola som gäller, slutar halv 4. Det var mindre kul. Har dessutom matte b hela dagen lång imorgon. Det känns lite tråkigt fast det behövs verkligen inför provet på onsdag. Snart börjar C.S.I., tänkte ta mig något att äta. Är hungrig igen. DOck var det ca 2,5H sedan jag åt middag. Ganska illa. Det var alltså ingen vanlig bakfylle hunger, det var en jag kommer aldrig att försvinna hunger. Detta tyder bara på en sak! Jag måste ta tag i träningen nu, annars blir det nog att jag rullar fram snart. Haha. Nej nu ska jag lägga upp bilderna och sedan springa upp till mikron och värma mer mat! :)
 


Dagens outfit. 


Skjorta- Second hand
Jeans- H&M
Bälte- Mormors gamla
Boots- Skopunkten

En liten sneakpeak på det nya rummet.. 




                         Love ain´t easy if it were they wouldn´t name them Crushes. 
                                                                     ♥♥♥







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0