Loong time no see!

Vet att det varit ganska dåligt med inlägg här nu denna vecka, dels så beror det på att jag med mitt fiskminne glömde internet i Forshaga. Notera att jag däremot var 100% säker på att jag tagit med det men sedan lagt det någonstans i m&m´s lägenhet. Så var ju dock inte fallet. Så i onsdags var jag hem och hämtade det men har inte använt det förens idag. Mycket har hänt under veckans gång, Balklänningen är fixad, Matte omprovet är fixat, lite andra skoluppgifter är också klara. Sedan så har jag ju såklart varit med Malin nästintill varje dag denna vecka? helt sjukt! Har inte ätit mat hemma hos m&m under hlea veckan tror jag? helt sjuk. Bara vart hos Malin och ätit med henne. Men god mat har vi gjort iaf! Gårdagen spenderades också såklart med Malin och även Vero, det vankades hockeymatch. Vilket vi vann!! så kul. Hade jag inte tänkt mig. Träffade en hel del folk därbort med, det roliga var att vi alla satt på samma sida.. helt sjukt. Trevligt var det iaf. Efter det fick vi vänta på bussen i 20 min fast det var nog ingen som klagade. Vi träffade ju ett riktigt trevligt killgäng.
Idag har gjorde jag som sagt omprovet i matte, kändes mycket bättre än vad det första provet gjorde. Fattar inte hur man kan vara så trög? det är ju så lätt egentligen?? Skitsamma så länge som jag slipper läsa det efter skolan är jag nöjd. Fortsättningsvis idag så vankas det hem till Forshaga. Imorgon blir det utgång i Sunne med Malin och hennes vänner. Play Palace har jag för mig att det hette, snowstorm skulle vara där. Så det blir nog en lyckad kväll! Synd att jag då inte hittar några kläder att ha på mig.. som vanligt. Fast nu måste jag fortsätta min packning innan mamma ringer och säger att hon är påväg hit. 

                                                                             Vi hörs senare!
                                                                                     ♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0