Karlstad.

Efter en natts dålig sömn gick jag tillslut upp vid 08.30. Åt frukost med hela famlijen + Amanda, Mis kompis. Efter det gjorde vi oss iordning för att åka in till stan. Mamma hade ju köpt ett par skor, först när vi var på bergvik så hade de dem inte i rätt storlek så de ringde till city, där de la undan dem och vi åkte dit. Köpte skorna, åkte hem till Forshaga. Väl hemma upptäcker mamma att hon fått fel storlek, hon har fått 39 ist för 37. HAHA snacka om att de var stora!! Så vi åkte in till city idag och bytte dem. Kollade på lite andra saker och jag kom hem med lite nya saker. Handskar, armband och en ring. Bilder kommer snart. Kom hem för lite mindre än 1h sen. Nu vankas det mat och sedan ska jag nog plugga lite, hellre steget före än ett efter. Hockey är det idag också! ska kolla på matchen på tv:n as usual. Trevligt. 

Foto:jag
3 par skor som jag köpte på tjejkvällen i torsdags. 
stövlarna är från din sko, de andra då är skopunkten.
foto:jag
Dessa köpte jag igår, hade på mig dem idag. Tro mig, det känns nu.
foto:jag
Dessa skor köpte jag också igår. Tänkte inviga dem i Sunne nästa helg. Kul!
foto:jag
Dessa inhandlade jag idag, på Monki. Supersnygga.
foto: jag
Detta armband har jag även inhandlat.

De andra två smyckena har jag inte hunnit tagit kort på än. Fixar det sen. 
Nu är maten klar!

                                                                                 Later my friends.
                                                                                          ♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0