Kan man ta kvällen nu?

Jag är verkligen super trött.. sitter och halvsover vid datorn här på köksbordet? är detta verkligen normalt? haha. Nu alldeles strax vankas det middag, ugnsfalu med potatismos! mums. Efter det lägger jag ner dagens studier, har fått en hel del gjort, nästan klar med affärsplanen och har även skrivit i vår loggbok och skummat igenom bokföringen eftersom att jag har prov på det på torsdag. Kul, nej! jag är så dålig på matematiska ämnen. Ska ta tag i det där imorgon, får ringa mormor sen och be dem spela in dagens avsnitt av "Ullared" och "C.S.I".

Later!
♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0