JAG HAR BRUTIT EN TRADITION!

JAG KLARADE MATTEPROVET!!! :D Känslan idag är obeskrivlig! :) Sjukt kul. Har ju alltid fått IG på första provet och sen på omprovet har jag fått G med extra poäng, förstår ni vad jag menar då? haha. Detta gjorde min dag, som förövrigt varit jäkligt jobbig. Började med att jag mådde illa, gick sedan över till världens värk i kroppen och sen börjar huvudet krampa typ. Blev suddigt för ögonen och balansen var inte så stadig. Så jag har i princip legat ner ända sedan jag kom hem från skolan, någon gång efter 16.00. Har pluggat lite bokföring och även lite annat smått. Snart bär det av till Kil och kolla på lillebror när han spelar. Får se hur länge jag orkar hålla mig vaken! Är supertrött. Nu måste jag börja klä mig, om jag inte ska frysa ihjäl därborta så att säga.

Ha en bra kväll.

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0