Jag har återuppstått!

Efter en väldigt seg start på veckan har jag nu frisknat till och är nästan helt frisk igen. Lite sitter kvar än men nu orkar jag inte vara sjuk längre. Så det får vara som det är. De få dagarna som jag varit i skolan har jag presterat bra, tycker jag iaf. Fått mycket gjort. Efter skolan idag rog jag hem till m&m där jag gjorde lite mer plugg medans jag ändå var peppad på det, sedan blev det mat, lite stickning och sen bar det av hemåt.
Idag är det ju fredag, vilket betyder att vi ska ha fredagsmys här hemma. Törligt att det bara är jag och Mi hemme dock, de andra är ute på annat skoj. Så nu ska jag fixa fram myset och så ska vi sätta oss och kolla på "Snuten i Hollywood 1,2 och 3"  d¨r se hur länge vi orkar hålla oss vakna. haha

Ha en mysig kväll och en spöööökig Halloween!!:D

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0