It´s a punishment!

Precis som min rubrik så tror jag att jag blir straffad för något.. hur annars skulle man lyckas kunna dra på sig en kraftig förkylning 2 gånger under SAMMA månad? Helt otroligt. Fast lite stolt är jag ändå, förra förkylningen kämpade jag mig iväg till skolan. Fast idag gick det bara inte. Inget större vettigt har jag fått gjort idag än så länge. Ätit frukost, var med mormor till frisören där hon skulle byta en sjal som hon köpt. Jättefin.
Sedan så tänkte vi att när vi ändå är där kunde vi åka förbi och kolla in lite på Östpendeln och där hittade jag tre plagg som just nu hänger på tork:) Skulle ju egentligen inte köpa något men kunde inte motstå dem. De var så charmiga.
Nu ska jag sätta igång rejält med pluggandet så det inte blir så mycket sen.

Later.

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0