Ingen vila här inte.

Är det någon mer som INTE känner den där lugna känslan av att "äntligen är det lov?" Ska jobba halva veckan, så är det bestämt än så länge sen får vi ju se hur det blir. Inget blir som man planerat så..
Igår var vi in till stan och handlade lite, jag köpte mig en efterlängtad mjukisdress! (bilder kommer när jag sitter på min dator) Sen blev det hem och ha en riktigt mysig lördag med god mat, film och massa snacks! Detta förtjänade vi efter den städinsats som vi gjorde inför idag.
Idag så väntar vi på att det ska komma någon och besikta huset. Efter det blir det in till stan igen.. jag klanten kom ju på att mina arbetskläder ligger hemma hos m&m i min garderobslåda. (Y)
Efter det ska jag försöka påbörja samhällskunskaps uppg. Det är den tråkigaste uppg. jag någonsin har fått göra, ever! Kan bero på att jag är heeelt ointresserad av hur många män och kvinnor som faller tillbaka i brottsligheten efter att redan blivit dömda.
Nej, nu är det näst att borsta gaddarna tills de kommer! :D


Later!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0