I´m fine!

Mår mycket bättre än väntat, jag och Malin skulle ju köra all in igår och det gick bra! Hade en supertrevlig kväll med massa nytt trevligt folk, behövde ju inte alls vara nervös för denna kväll. Började med att jag åkte hem till Malin i torsby, hon sminkade mig.. vi kom då fram till att, att sminka mig är ett mission impossible! Just för att jag har så stora tårkanaler så för minsta lilla touck, vind eller liknande forsar det ner tårar. Naturligt kom hennes mormor och morfar hem i samma veva så de trodde väl at jag grinat. Inte blev det bättre av att jag var helt svart runt ögonen. Haha. Fick lite gott fika och sedan bärde det av mot Sunne tillsammans med Memmie och Vero. Där vi började med ett litet eget förkrök åt lite mat och sedan bärde det av till förkrök nr 2. Där var det lite mer folk och lite mer sprit. Satt där och lyssnade på deras historier m.m. innan vi började vår resa bort mot PP. En promenad jag aldrig lär glömma. Väl framme vart det att hänga in jackan direkt och sedan bar det av mot dansgolvet! tror att det stod 5 pers därinne när vi kom. Kändes lite halvt pinsamt att bara köra loss, fast vi brydde oss inte så mycket utan fortsatte orstört. Ända tills DJ:n (eller ljudtekniker som han nog mer var...) satte på en lugnare låt, och det fanns inte en enda kille därinne. Förutom vår Bauke då. Hahaa. Då drog vi oss ut för att få lite luft och lite på fyllning i vår kropp. Sen var det bara dans och skratt resten av kvällen. För de flesta av oss iaf.
Kom hem strax efter 03 inatt. Tvättade bort sminket, kände en befrielse och sedan slocknade jag lika fort som jag la huvudet på kudden.
Vaknade vi 10.30 och gick upp och åt frukost. Är det någon mer än jag som bara äter och äter och äter dagen efter? Inga pizzor eller sån mat utan det är vanlig husmanskost typ. Har redan ätit "Lunch" 2ggr. Ska snart käka ännu mer chicken a´la king som vi åt till middag igår! Love it!
Efter maten är det skolarbeten som gäller. Eftersom att de inte gjorde sig själva som jag bad dem att göra innan jag la mig och sov. Taskigt! 

Tyvärr tog jag inga bilder igår då de ändå inte skulle blivit bra, har ju bara mobilkamera. 
Nu piper mikron!!
                                                       Hejdå!
                                                         ♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0