Huvudvärk= Godnatt.

Nu har jag fått en såndör jobbig huvudvärk igen.. febern har inte gått över vilket innebär att jag blir hemma från skolan imorgon. Piss, skit vademekum!! Inget att göra åt, bara ta det med en nypa salt.
Tänkte att jag skulle passa på att säga godnatt nu medans nyheterna är igång. Har gjort mig två mackor och ett glas juice och efter det blir det nog sängen. Huvudet sprängs nog annars.

foto: google

Godnatt mina kära läsare!

♥♥♥

Linn

Men Elin då :(

Som tur är så missar du inget viktigt. Jeff är borta och därmed lektionen typ, vi får jobba med rester. Hahah! Det man lika gärna skulle kunna ha gjort hemma... haha

KRYA PÅ DIG!

2010-10-25 | 08:55:15 | http://photomusic.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0