Förkylningen tar över!

Nu är botten nådd, ännu en gång. Förkylningen är tillbaka, inte lika jobbig som sist. Tack för det! Igår när jag kom hem var jag så utmattad så det var raka vägen ner till sängen och inget annat. Bilderna är därför inte inlagda än. Ni få dem imorgon. Förlåt förlåt. Just nu sitter jag och hjälper lillasyster med prov, om norden. Lite intressant faktiskt. Synd bara att mitt egna prov i bokföring idag gick åt skogen! Kvar sist var jag också.. tror ni jag blev stressad eller?! Japp. Hoppas att jag har tillräckligt med poäng så att det räcker med en kompletering. Fick också även reda på min engelska uppgift som jag gjorde för några veckor sedan, ett VG. Mycket nöjd med det och hoppas på att den jag håller på med nu håller det måttet den med. Så blir det kanske ett VG i engelska C som slutbetyg. Det gillas starkt.
Nu är det 2 panodil och sängen som gäller! Måste orka upp imorgon. Ska på massage och sedan träffa Shkurte. Sedan skulle jag varit med ut på krogen men det blir nog inte så.. Förkylning har vunnit. För denna helgen. Nästa helg är det min helg! Dels så är det lov och sedan så måste jag ut då! Eftersom att jag ska jobba hela lovet.. vet inte om jag ska vara glad eller ledsen. Känns lite sådär. Har ingen större lust men pengar är alltid bra och ha. Även om jag inte längre handlar kläder eller nått. Ska försöka hålla detta fram tills nästa år, och lite till. Bal och studentkläder gills inte i detta! :)

Ha de gött!
♥♥♥


P.s. Detta är mitt 400:e inlägg!! :D (om ni undra,alltså!)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0