Förkylningen har tagit över min kropp och jag är som en död fisk!

Förkylningen slog ut mig ordentligt idag, antagligen p.g.a. massagen. Han "varnade" mig för det och jag tänkte nej, det blir nog ingen utgång för mig ikväll. Tur är väl det för min näsa rinner och jag nyser och huvudet pulserar. Det är så typiskt att jag har den där jäkla höstförkylningen. Mormor tror att jag har ett virus i kroppen som var lite envist. Hoppas bara på att jag blir bra snart! Helgen kommer iaf att spenderas inomhus med dator, tv och plugg. Känns sådär. Men vad gör man inte för att bli frisk?!

Nu ska jag skynda mig för att kolla dobidoo.

Inga bilder idag heller orkar inte packa upp min dator och krångla med det. Imorn kanske jag är piggare och kan fixa det.

Sov sött!

p.s.  Till alla er som ska ut ikväll, Ta det lugnt!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0