förkyld.

Anöedningen till en väldigt dålig uppdatering denna vecka är för att jag är förkyld. Eller ah, den har mest satt sig i halsen. Har dock trotsat den och varit i skolan hela dagarna, hela veckan. Stolt! Igår var det dags för åretstjejkväll. Mycket trevligt, spenderade dagen/kvällen med Malin och mamma, Mi tillkomm även efter sin danslektion. Mycket kul, mycket shopping. Jag som dock har klädes förbud fram tills nästa år typ, jag och mormor har ingått ett avtal om att onte köpe mer kläder, vi har massor och mer massor. Men vi sa inget om skor, hehe. Så därför har jag nu på 2 dagar köpt 5 PAR NYA SKOR!! Bilder kommer imorgon. Just nu är jag så trött så att jag knappt orkar hålla ögonen öppna. Ska ta och fixa mig för kvällen och sedan blir det att läsa boken. Måste bli klar någon gång. Haha. Vill ju läsa ut den innan den nya kommer ut. Har 2 böcker som jag väntar på att de ska komma ut nu i höst. Ska även införskaffa mig "Egoboost av Isabella Löwengrip" har hört så mycket bra recessioner på/om den boken. Blir att köpa. Hörs imorgon. 
bild: Google.

                                                                                ♥♥♥

Linn

Herre Elin!,... du nöjde dig inte med tre par skor ser jag ;D

2010-10-02 | 19:35:13 | http://photomusic.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0