Foolish.

Ja, att ta tag i skolarbete när både internet och TV existerar är verkligen svårt! Jag är beoronde av dem båda, mest TV:n dock. Nästan värre.. har redan kollat på flera olika program och 2 fimer. INTE BRA! det är farligt.  Har gjort en halv uppgift. Inte ens en viktig egentligen. Varför ska det vara så svårt att hitta fokus? M&M tror att det beror på förkylningen och feber. Klart att det tar mer på krafterna att vara sjuk än att arbeta. Fast ändå?
Nu har jag bestämt mig för att efter reprisen av "Desperate Housewives" ska jag sätta igång. For real!
Jag ska även ladda in bilderna! Nu är det skärpning på hög nivå!

 foto: google

Detta är jag.. fast jag bär en datror med massa arbeten i! har EN enda skolbok och det är matteboken.

Nu kör vi!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0