En regnig höstdag.

Idag märks det verkligen att det är höst ute. Imorse regnade det, nu blåser det typ storm. Kallt så att fingrarna blir till istappar. Lyckades försova mig. Tackar Victor som var vaken och skickade ett sms och undrade vad vi hade för lektion. Upp, klä på mig borsta tänderna slänga ihop frukosten och iväg till bussen. Kvar hemma blev mobil, nycklar plånbok och min hjärna. Glömde ju att ta med den påsen ifrån sängbordet. Så klantigt, haha. 
Nej om vi skulle börja bli lite seriösa då. Idag står det inte mycket på schemat, bara plugg. På onsdag så är det iaf morfars födelsedag så den ska firas med paket, tårta och annat gott fika! Veckans höjdpunkt typ. Nu ska jag laga mig lite lunch, promenaden med hundarna gjorde mig jättehungrig. 

Ha en mysig blåsig höstmåndag!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0