Dina bilder är som ditt minne, värdefullt.

Nu kommer det att vara super många bilder men vad annars bättre har ni för er denna söndag? ;D

Veckans outfits.
foto:jag
foto:jag
foto:jag


Det nya rummet.

foto:jag
foto:jag
foto:jag

Veckans inköp. EN BIL!
foto:jag
foto:jag

Veckans Styling.
foto:jag
foto:jag
GE MIG TILLBAKA MITT LÅNGA HÅÅR!! :(
(detta är dock inte mitt utan lillasysters hår som jag fixae inför "Fredags-Discot")

Veckans Naturbilder.
foto:jag
foto:jag
foto:jag
foto:jag

Sådärja, nu har ni äntligen traglat er igenom alla bilder. Tyvärr så har jag ingen bättre kamera än den som är på mobilen för stunden. Ska köpa mig en nästa månad hade jag tänkt mig. Har redan kikat ut en. Nu ska jag fortsätta min söndag med att kolla igenom lite på bokföringen och sedan ska jag sätta mig i soffan med de andra och kolla "Indiana Jones" andra filmen är nog den enda som jag gillar... haha.
Ha en trevlig kväll allihopa så hörs vi vid ett senare tillfälle. 

You shall not cry for what you lost in your past, but for what you will lose in the future.
A better day has yet to come.

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0