BILDBOMB!!

Nu kommer det att läggas upp massvis med bilder. Har blivit lite av en tradition att jag lägger upp massa bilder på söndagar, eller vad säger ni? haha. Ska försöka att förbättra mitt bloggande både när det kommer till inspirerande inlägg till alla bilder. Jag är så sjukt dålig på att lägga upp bilder, men dock sjukt bra på att ta massa. Fast sen så är jag en sådan person som är lite lat när det kommer till att lägga in dem i datorn och få upp dem här i bloggen. Just nu kollar jag och m&m på "Starke Man" sedan blir det "Beck". Så nu ska jag försöka hinna lägga in alla bilder innan "Beck" börjar, alltså inom en timme ca. heh.

Veckans alla bilder. Lägger inte in dem i ordning, dagvis det vill säga.

Foto:jag
Foto: jag, nr. 12 är Zäta.
foto: jag
foto: jag
foto:jag Mormors sena födelsedagspresent
foto: jag
foto:jag
foto:jag
foto:jag
foto:jag
foto: jag
foto: jag
foto: jag
foto: jag

Sådär hoppas att ni tycker om bilderna. Bäst för er för det tog faktiskt 30 min att ladda upp dem! då kan ni tänka er vad lång tid detta inlägg tog att göra? Är så jäkla segt att ladda upp bidler tycker jag, vet inte om det är p.g.a. blogg.se eller mitt internet? fler än jag som har samma problem?

Nu ska jag iaf fixa mig lite inför kvällen och sedan kolla på "Beck- skarpt läge"




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0