I Though we had it ok?

Ska jag slänga mig på köksgolvet, skrika,grina, böna och be om att ni inte ska göra det? hjälper det? för isåfall kan jag överväga tanken till att göra det. Vad är det ni vill att jag ska visa? att mina väggar rasar en efter en, att mitt hjärta slutar slå varje gång vi pratar om det? Ni förstår inte, ingen gör det! Jag gör det inte ens själv. Tanken på att öppna mig för en främmande person som inte ens vet jag heter i förnamn är bisarrt. Ändå vill jag själv jobba inom samma yrke? Jag vill inte visa mig svag, jag är vuxen nu. En vuxen gråter inte.
Vad är det för svar ni vill ha? att jag gråter mig till söms varje kväll? att jag drömmer drömmar som gör mig lycklig och när jag vaknar och inser att det bara är en dröm, brister mitt hjärta.

Vad är det ni vill ha ifrån mig? Låt mig veta så kan jag spela en liten pjäs för er. Det är ju det jag gjort de senaste åren. Skulle bara kännas lite mer i hjärtat denna gången än de tidigare.


Som mormor säger; Ryck upp dig!

Det är nu dags att falla ner för bron. Känna vattnet omfamna min kropp i ett svep, låta det med en stark kraft ta med mig på nya äventyr. Roliga äventyr.
♥♥♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0