Vilken underbar helg!!

Vi börjar med fredagen!
Var ju som sagt iväg på Johnossi, så himla kul! Hade mycket trevligt sällskap utav Malin, Louse, och Lisa. Började kvällen hemma hos Malin med lite thaimat och lite alkohol, eller ganska mycket alkohol vore mer rätt att säga. Promenerade bort till Nöjes, gick in, hängde in jackorna, kollade in stället, köpte drink och efter ett visst antal timmar så kom äntligen JOHNOSSI UT!! dock så lyckades jag och Malin stå i "kö" till baren. Är ju inget kösysten direkt, sträck fram dina pengar eller ditt kort och försök bli sedd! det är en "kö". Iaf, där stod vi när favorit låten kom, What´s the point! kanske var det meningen att vi skulle stå där? för en av oss fick i alla fall napp. Och var stennöjd med kvällen! ;) Sedan så kom ju Sandra till oss också, så jäkla kul!! :D
Efter vår hääärliga, snöiga och absolut halkiga!? promenad hem var det lite käk som skulle ordnas och smink skulle tas bort och sedan blev det att ligga att prata fram tills kl blev 4. Då kom vi på att om fyra timmar ringer Malins klocka och vi måste gå upp.
Klockan blir 8, telefonen ringer, ingen av oss är redo att gå upp, ingen av oss är ens tillräckligt nykter för att ta sig upp! Så då bestämmer sig Malin för att hon ska åka med ett senare tåg på eftermiddagen. Yes! tänkte jag och skulle lägga mig och sova.. går kanske 3 min så säger jag "Malin, jag är inte trött längre?.." Det var inte hon heller. Så upp och fixa oss iordning och iväg med bussen till busstationen.
Tack för en underbar kväll!

Lördagen:
Mamma fyllde 40! hela dagen var som en surprise!! Så jäkla kul. Först var det hockey med Mikkiz, Annci, Lisa och mamma då såklart. Efter det så gick vi hem till Lisa där det var massor av folk för att överraska mamma! Åt lite mat och ahde det trevligt. Dock var jag tröött i bött! hade ju bara sovit 4 timmar?! Men jag klarade av det. Sedan blev det hem med pappa och lägga sig och soova! sov närmare 12 timmar inatt! skönt och behövligt.

foto: Mikkiz.
Jag och mamma inne i VIP-baren. Där alla sjöng för henne m.m.
foto: Mikkiz
Mamma öppnar paket, här fick hon ett presentkort på tatuering. Hon blev så glad att tårarna kom!
älskade mamma!♥

Söndag:
Vaknade strax efter 12, gick upp åt frukost, kollade på när de andra packade, duschade och tillslut började jag göra nytta själv. Städade hela rummet, bädde nytt i sängen, rensade bland underkläderna och packade det sista i lådor!

Nu blir det mat!
Later!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0