Fredagsmys framför ett datadokument.

Sitter vid datorn ännu en gång nu. Efter att jag och Linn skiljts från vår pluggdag tog jag buss hem till m&m åt mat och sedan åkte jag ner till Walthers och lämnade tillbaka den bh:n som jag köpt till balklänningen. Dels för att jag tyckte att den var för dyr, en helt enkel svart behå för 500 kr?! Tänkte att jag kanske kunde kolla i lite andra butiker först och sen om jag inte hittar en annan får jag väl köpa den ändå. Gick även runt  i lite bokhanldar för att kolla om min bok som jag väntat på kommit ut i poket, men icke! den 24 november kommer den. Så det är snart iaf!! :D LÄÄNGTAR! En annan bok som jag kollade på idag ska jag nog iväg och köpa imorgon, även ta mig en tur till bibloteket för att låna en bok som jag väntat på att den ska komma in. Den var tydligen mer populär än vad jag väntat mig. Ja, jag älskar att läsa böcker.
När vi flyttar nu har jag bestämt mig att i en av lägenheterna ska jag köpa mig en fin och ordentlig bokhylla, där jag kan ställa alla mina böcker. Slipper de ligga i olika högar på den hyllan som jag har nu. Haha.

Tänkte att eftersom att jag skippar godis och sånt nu (klänningen har blivit väldigt tajt.. inte bra!) så köpte vi lite klementiner som jag kan ha och äta ikväll. Tänkte att jag skulle plugga lite nu. Får se hur långt jag kommer. Ska iaf bli klar med företagsekonomin och matten innan helgen är slut! punkt.

Imorgon är det allahelgona afton, då ska det tändas ljus på kyrkogårdar. Familjen ska iväg till Kristinehamn för att spela hockeymatch så jag tänkte åka ut till farbror och farmor själv. Känns så hemkst att vi inte är där mer än 1 gång per år, knappt det. Sen tycker jag att det är dålig stil av våra andra på pappas sida att de inte kan pallra sig dit en gång om året minst! fast de bor längre bort. Att farfar inte gör det förstår jag, han är en iskall människa. Men att faster inte gör det? det är ju ändå hennes mor och bror som ligger där? Hemskt. Jag kan iaf lova på hedersord att när någon i min familj eller släkt dör ska jag vara där och fixad den graven fin. Iaf på alla högtider och födelsedagar. Så det så!

Ja nog talat om gravar och kyrkogårdar. Ska fortsätta att skriva på företagsekonomi uppg. nu så att den blir klar någon gång.

Hoppas att ni andra får en mysig och trevlig fredagskväll.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0