Study time at the library with Linn.

Sitter som vanligt på bibloteket med Linn och pluggar. Nu äntligen är jag klar med företagsekonomin! 13!! sidor blev det. Är riktigt nöjd.
Just nu unnar jag mig lite tid på internet.
Snart kommer mormor så ska vi gå i lite affärer, tänkte även då unna mig en ny BH eller två. Är trött på att det bara finns 1 som passar ordentligt.
Imorgon är det fullt upp, först skola, sen iväg och klippa sig, middag med Malin, Louise och en kompis till henne sedan blir det till nöjes och kolla på JOHNOSSI!!! är såååå jäkla glad och lycklig! Imorgon kommer att bli super!
På lördag är det festligheter också, mamma fyller ju 40 år!! ska firas! även fast vi just nu i huset bor i kartonger:)

Nu ska jag börja packa ihop.

Later!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0