Soon it´s time for me and my fallholiday!

EN dag kvar! sen börjar mitt lov. Har jobbat mellan halv 7 och halv 4 i två dagar och är helt slut. Kan bero på att jag under förra veckan var sjuk, var i skolan torsdag, fredag då jag hade "lätta" lektioner. Helt slut är jag! Som tur är ska jag hem till bästa Malin imorgon och mysa på kvällen. Skulle varit utgång men efter lite diskussioner så skippar vi det. Tar en mysig hemmakväll istället. Ska bli kul.
Vet att min blogg är super tråkig just nu... det är egentligen ingen idé att skriva inlägg, ingen som läser dem ändå folk är bara intresseradeav bilder. Haha.

Ikväll är det hockey på Tvn. Pappa köpte lite gott till det förut när han var till affären så det blir väl att försöka hålla sig vaken under den och sedan blir det sängen och sedan upp för att göra min sista arbetsdag. GÖÖTT!!! Känner hur kroppen skriker efter lov.

Nu ska jag fortsätta göra tester på mitt "Teori-spel" som jag kallar det. Är en skiva med massa frågor på inför teorin och även inför min körning. Det var faktiskt kul att köra det, gjorde lite igår och det gick jättebra. Kan nästan alla skyltar. Kan kanske inte de exakta namnen men jag vet vad de betyder iaf. Förutom dessa nya bruna skyltar.. så onödiga om jag får säga det själv! Ahja. Life is hard.

Dagens önskning.

En lika bra dag som jag haft idag, förutom allt krångel som tillkommer ibland.
Och att Choco milk var laktosfri! för efter 5 koppar om dagen i 3 dagar gör magen i lite obalans om man inte tål det egentligen. Haha.



Later!

♥♥♥




Linn

ELIIIN! jag läser oavsett fast det inte är nå bilder ;D :D

2010-11-02 | 21:14:14 | http://photomusic.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0