So much to do.. so little time!

Det är de citatet som passar in på min vecka! Vem fan var det som sa att dygnet bara skulle vara på 24h?? jag behöver meeer!!

Just nu är det fullt upp allt inför flytten,(därav min dåliga update!) om jag sagt att jag bor i kartonger tidigare så går det inte ens att jämföra med vad jag gör nu! De står staplade överallt! Var nästan så att jag kände lite lycka när jag kom in i badrummet och insåg att därinne har de inte börjat packat ner något än, eller staplat upp någon kartong! :) haha.
Nej, men det är väl så här det ska vara? eller?

Efter imorgon så har jag denna vecka haft 3 prov och 3 inlämningar! tummen upp! (Y)
Imorgon är också lite av en speciell dag, kommer antingen vara överlycklig och sprudla av glädje eller så kommer jag vara riktigt bitter. Det märks imorgon hur det blir. De 2 senaste dagarna har jag verkligen varit på så jäääkla dåligt humör! snäst av allt och alla hela tiden. Vart en riktig bitch kan jag tänka mig.
Stackars Linn och Hanna på skolan.. men de vet att jag har haft dåliga dagar så jag hoppas att de inte tar åt sig av det jag säger. Förhoppningsvis har jag inte sagt något alltför dumt.
Nu ska jag ta atg i pluggandet inför mina 2 prov imorgon, först företagsekonomi och sedan matte b prov. Yeeey!
Får väl glädja mig med att jag får pizza till middag iaf. haha.

Ha de gött!!

♥♥♥


p.s. vet att det är tråkigt utan bilder, men det är inte så kul att ta bilder när det inte finns ett ledigt ställe med en hel spegel! förutom min garderobsspegel, där bilderna blir aaas fula! inte så rockigt kanske;)


Linn

Vi förstår, eller jag förstår mer än vad du tror Elin. Du är ingen bitch! Du är en bra vän.

En klasskompis som jag dem allra första dagarna fick bekanta mig med och som jag fann var omtänksam och snäll. <3

2010-11-26 | 21:09:36 | http://photomusic.blogg.se/
Elin

SV: Tack!<3 vilken tur att jag har mina ljusa moments ibland då iaf.. ;)

2010-11-28 | 14:34:54 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0