Övningskört

Sådärja, då var man hemma efter dagens alla äventyr. Efter att vi släppt av alla hemma åkte jag och mamma iväg för att jag skulle få övningsköra lite. Gick jättebra! lite problem med backningen bara, antingen har jag för lite gas vilket blir kärringstopp eller så går det alldeles för fort? haha. Inget mellanting. Nu sitter vi samlade och kollar Sveriges match emot Finland. Efter det ska pappa hjälpa mig med... *överraskning*. När jag ändå sitter vid datorn tänkte jag göra lite plugg. Har ju fullt upp hela denna vecka så lär inte bli så mycket plugg. Enda dagen då jag inte har något att göra är väl söndagen.. och då ska jag sova! Hela dagen lång.

Hoppas ni har haft en bra söndag och firat era pappor riktigt ordentligt!

♥♥♥
Knäppaste katten som jag någonsin varit med om.
foto:jag






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0