Övningskört.

Övningskörde hem till Forshaga idag. Gick super bra! Hatar bara när bilar ska lägga sig precis i baken.. kör om då för fan om du tycker att 70 (vilket är den utsatta hastigheten) är för sakta! Jävla miffo!
Såå då var dom aggritionerna ute.. haha. Nu ska jag fortsätta med uppgiften som jag skulle börja på förut, det gick sådär. Internet och julmusten tog över allt. Tror jag skrev 5 rader eller nått? haha.
Är hungrig igen också... blir fisk i ugn här hemma idag. Gott! kan nog vara bra eftersom att jag har 2 matteprov denna veckan;)

Nej nu blir det plugg! :)

   foto:google

foto:google
Alltså jag dog lite när jag såg denna bilden! Skulle vara så typiskt kommentar ifrån min pappa när jag kör! HAHA xd

Later.

♥♥♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0