Östermalmfruar och Toy story 2!

Om vi börjar med östermalmfruar, jisses alltså. Vilket gäng. Dock slår dem inte Hollywood fruar, där är de ju värre än värst. Förutom Maria Montazami då som iaf vet att man kommer längst på gott uppförande och trevlighet.

Toy story 2, åh vad jag älskar gamla tecknade filmer. Efter denna ska jag nog lägga mig och kolla igenom sällskapsresor-boxen. Stig-Helmer is the king! Haha.

Ha en trevlig lördag min kära vänner, och festa lugnt! :)

♥♥♥


UPDATE: det blir att kolla "så mycket bättre" på 4an ist. Får väl offra mig då. Får väl tänka lite på m&m, de kanske inte är så intresserade av gamla tecknade filmer. Haha.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0