No regrets!

Blir ett snabbt inlägg om hur min dag varit. Började vid 12, haft en hel del kunder idag. Mycket trevligt! Pratat en hel del har vi gjort, fått fin besök till butiken och sedan fick jag sluta 1h tidigare eftersom att det blir så lungt den sista timmen:) Snart kommer pappa och dem och hämtar mig för att vi ska åka till hans lägenhet och packa upp saker! Kulkul. Har även tagit lite bilder på vad jag dels köpt mig och sedan så fick jag en kofta utav underbara Rebecka!♥

Dagens bilder!


Dagens inköp. (Allt kommer ifrån "Sonja & Jag")
foto:jag

Skjortan älskar jag! Likaså koftan. Dessa kommer att användas flitigt under det kalla vinterhalvåret som nu väntar oss!

Later!


♥♥♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0