Middag.

Efter en liten biltur ut till edsvalla och "Carlstad outlet depå" sitter vi nu hemma hos mormor och väntar på middag. Måste bara säga att jag har blivit helt kär i en jacka därborta! Så underbart fin. Lite militärgrön i färgen, halvlång och något märke som jag inte kommer ihåg? Dock kostade den 1700. Mamma bara skakade huvudet och gick... var det för dyrt kanske? heh. Fast å andra sidan kom jag på en jättesmart lösning, om mamma lägger lite pengar, pappa lägger, m & m lägger och sedan jag då kan jag ju få den i julklapp! bra va!? hehe. Nej, jag får nog inse att den kommer att få sitta på någon annans kropp, inte min.
Har en liten överraskning till er senare också. Fast det får ni inte se förens senare ikväll ;)

Nu ska jag hjälpa till att duka fram. Ha en trevlig farsdag! och en stor kram till alla pappor därute! :)

♥♥♥

Dagens outfit.
foto:jag
foto: jag
Jeans & Blus kommer ifrån KappAhl.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0