Internet-beroende.

Jag kan inte slita mig ifrån datorn och internet.. inte bra! Sedan jag sist skrev att jag skulle mysa ner mig i sängen har jag gjort allt annat, kan jag ju bara säga att det närmsta jag tagit mig mot sängen var när jag reste mig och flyttade mig från köksbordet bort till kylskåpet för att hitta något ätbart. Är det någon mer än jag som är sugen på pizza? Dock så är ju den enda pizzerian i min närhet som gör glutenfritt stängd :( Så fick nöja mig med en smörgås. Inte lika gott. 
Efter det i alla fallså var jag in på massa onlineshops och kollade på kläder och sånt. Vill ha något snyggt till jul och nyår.. men hittar inget! Tänkte att jag skulle hitta något på Gina Tricot, så jag kan få använda presentkortet som jag har. Får se vad som sker i veckan. Slutar ju 18.00 på kvällarna nu och eftersom att jag jobbar inne i centrum stänger ju de andra affärerna då med. Eller Mitticity kanske har öppet? får kolla upp det. Iaf, NU ska jag gå och lägga mig. Vill vakna pigg och glad imorn!

p.s. funderar på att klippa mig kort iaf, spelar väl ingen roll om man har lång eller kort till studenten? Dock är jag rädd att det blir fult när jag får på mig mössan...?! Får se vad som sker!

foto: Google.
Något i den stilen.. fast lite mer volym och rufs då, kanske även liiite längre hår på bakhuvudet. Vad tror ni? Hiss/Diss?

Godnatt!

♥♥♥





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0