Hos m&m

Sitter just nu ensam hemma hos m&m och väntar på att mamma ska hämta upp mig. Så ska hon köra bort mig till gruvlyckan så att jag kan fixa en grej och så att hon kan hämta upp Zäta ifrån sin praktik. Efter det blir det hem, ut och övningsköra och sedan blir det plugg.

Jag och Linn satte oss som vi sa vid bibloteket, hann iaf bli klar med samhällsuppg. Sedan drog vi iväg till Druvan eftersom att jag lyckats tappa bort kartongen med nästa månads p-piller var jag tvungen att fixa så att jag kan ta ut nya. Efter det gick vi runt inne på Åhléns eftersom att jag skulle ha silikon droppar till mitt hår, tror det hette så iaf? Efter det tog jag bussen till Hagaborg och nu sitter jag här.

Angående min färgnign igår så ser det inte så hemskt ut som jag säger/tycker. Syns endast i ljuset, skiftar liksom mellan lite mörkt brunt och ljusbrunt. Det roliga var att jag igårkväll när jag låg och försökte somna kom på att om jag slänger i lite blonda slingor i håret så blir det nog riktigt snyggt med kontrasterna, eller vad tror ni? :) Hoppas på att det blir bra iaf.

Nu ska jag kolla runt på alla bloggar och sedan blir det ut i det gråa och trista vädret igen!

Ha det bra!

♥♥♥









Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0