FREDAG!

Idag är det fredag vilket betyder JOHNOSSI!! och imorgon är det lördag vilket innebär MAMMA FYLLLER 40!! :)♥

Sitter i skolan just nu och när vi började förut så sa Pia att om man är klar med allting i denna kurs och haft samtal med henne behöver man inte sitta här i skolan. VÄRT att komma hit känner jag.. menmen kan jag passa på att läsa på lite på provet som vi ska ha nästa vecka. Har 3 prov nästa vecka, 2 matteprov och sedan prov i företagsekonomi. kul! Inte nog med det, pappa kanske flyttar under näsa helg också. Om allt går som vi planerat! Härligt. Då ska jag bada badkaaar! i flera timmar. haha.

Nu ska jag börja läsa i häftet.

Later!

♥♥♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0