Första advent.

Nu är det inte långt kvar till julafton. Dock har inte min julkänlsa kommit riktigt än. Hoppas på att den gör det snart iaf.
Igår flyttade pappa nästan alla saker till sin lägenhet, bara saker ifrån vinden och garaget som ska flyttas. Vilket dem gör idag, utan mig. Igår var jag även ner till stan en snabbis för att köpa en bok som jag lääänge väntat på! Efter det blev det bort till Muséet där det var bokmässa. Sådana ställen är inte bra för mig, som dels älskar att läsa. Men som främst gillar att shoppa. Så 5 nya böcker sammanlagt fick följa med mig hem igår. Riktigt kul. Mindre kul är det att jag inte äger någon bokhylla att ställa dem i... ska kolla på en till veckan tänkte jag.
Imorgon börjar min praktik, så jäkla gött! börjar inte förens vid 12 på dagarna så det finns plenty of time too sleep! Me like.
Snart är det middag och sedan blir det hem till Forshaga för att hämta alla kläder. Ska tömma garderoben tänkte jag, mamma flyttar ju på onsdag. Så lika bra att ta med allt på en gång:) Har lånat en mega stor väska av mormor och ifall den inte skulle räcka fick jag även med en ullareds kasse. Den ska tydligen vara giant!
Nu är det middag, återkommer efter den!

Later.

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0