Fixar mig.

Efter några dagar off ifrån bloggen tänkte jag att jag nu skulle ta tag i detta. Som jag alltid säger. Men nu ska jag verkligen rycka upp mig. Efter att varit nere en längre tid har jag nu bestämt mig för att nu JÄKLAR! ska jag börja om på nytt. När jag flyttar nu ska jag ta tag i mig själv, börja träna på riktigt! satsa mer på skolan. Inte göra det halvdant och tänka det löser sig. Fick ju höra under förra veckan att allt det som jag kämpat för sedan jag började på entreprenörslinjen äntligen börjar ge credit tillbaka nu! Så fortsätter jag kämpa lika mycket och lite till kommer jag kanske att kunna gå ur skolan med de betyg som jag hade som mål! Skulle verkligen betyda såå mycket för mig!

Men nu måste jag fortsätta fixa mig! Lägger in lite bilder senare när stressen lagt sig här hemma. Eller ah, då skulle ni få vänta länge, så vi säger att jag lägger ut dem när det inte är så jättestressigt hemma! haha


Later!

♥♥♥

foto: jag
Såhär mysigt hade jag det inatt/imorse. Syster sov ju inte hemma och då passade jag på att ha båda hundarna i sängen. Vi trängdes i min 105cm medans Mi´s del var helt tom.. Lyckat! (Y)




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0