First day.

Första dagen på praktiken gjord. Gick superbra! och det var jättetrevligt. Trivs verkligen hos Rebecca på
"Sonja & Jag" Börjar som sagt kl 12.00 och slutar kl 18.00, riktigt skönt. Idag var det Linn som gjorde att min dag blev en sådan toppen dag. Fick nämligen ett jätteintressant och trevligt sms imorse som gällde vårt UF-företag. Eftersom att inget är bestämt ännu vill jag inte gå in närmare på det heller. Bra är det iaf, så mycket kan jag säga! :) Så efter "jobbet", praktiken eller vad man nu ska säga så mötte jag upp Linn på stan, vi snackade igenom det hela och tog oss även en liten sväng ut till Bergvik där vi köpte oss lite MAX. Riktigt gott var det. Efter det blev det buss hem och nu sitter jag här hemma hos m&m och ska snart göra mig redo för kvällen. Boken blev så spännande igår kväll så jag ville inte släppa den. Fast strax efter 23.00 kände jag att nej, nu måste jag lägga ihop den!
Gjorde även lite shopping fynd idag inne på Gina Tricot, dock inga stora summor så att jag kunde använda mitt presentkort. Köpte mig 3 ringar och 1 par örhängen. Allt i guldfärg. Tänkte ha det imorgon. Först måste jag bara leta upp kläder i mina "garderober" ni ska få sen hur mina stackars arma kläder bor just nu.. ;(

Ha en trevlig måndagskväll.

Tänkte även bjuda på lite bilder idag. Vet att det är dem som är mest intressant!

Dagens bilder.




foto:jag

Nu blir det på med pyjamasen!

Later.

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0