....

Fyller kartongerna med nya minnen som jag fått och tillsammans med dem som jag redan hade när jag kom.

Till den 1dec är vi antagligen ur huset, vi börjar flytta om 2 eller 3 veckor. Orkar inte kolla i kalendern. Nu ska jag börja packa, hitills har inte en enda grej hamnat i kartongerna som jag tejpat ihop. Känner lite ångest över att packa sakerna. Vet inte varför men det knyter sig i magen liksom? därav undviker jag det! Fast nu går det inte att undvika det längre.. måste ta tag i detta. Som Malin sa, det kommer att bli som ett nytt liv nu, ta vara på det! Visst kommer det att suga i början men det blir väl till en vanesak?

Ahja jag ska sluta trakka bloggen med massa tråkiga, jobbiga och ångestfulla inlägg. Men detta är ju som min dagbok, fast en öppen sådan, har den ju trots allt på internet?! haha.

Vi hörs!

♥♥♥

P.s. Jag klarade bokföringsprovet som jag gjorde för drygt tre veckor sedan! GÖÖÖÖTT!! :D





Linn

Jag har aldrig flyttat, ja, när jag var bebis då från Kina men det rknas inte jag kunde inte ens tänka själv, kanske inte kan det nu heller xD men saken är den att jag har förståelse, inte helt eftersom att jag själv varit med om saken men ändå. Att ta fram saker ur lådor man inte tittat i på flera år tvingas man ta fram nu och det kan helt ofrivilligt väcka känslor som man inte är bredd på. Ibland måste man få ut sin ilska och det finns ingen dålig tidpunkt för det. Måste man så måste man det kan man inte ro för och det är inte kpnstigt alls. Du vet att även fast jag är flummig och stressad som jag är så tar jag mig gärna tid att lyssna på dig om du vill få ut din ilska och dina känslor för det är som sagt nyttigt.

kram på dig Elin <3

2010-11-10 | 20:10:49 | http://photomusic.blogg.se/
Elin

SV: aaaw, vad go du är Linn!:) kram på dig! <3

2010-11-12 | 11:05:23 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0