Empty room.

Nu är det nästan tomt i mitt rum.. kan bero på att jag tömde det på nästintill alla mina kläder. Har lite sovplagg och sommarkläder kvar. Resten ligger just nu i en stor resväska och en giant! ullareds kasse. Den var verkligen mega stor! vilket var tur för knappt hälften fick plats i resväskan? Pappa tyckte att jaghade överdrivet mycket saker, så jag skulle rensa sa han. Fast det gjorde ju jag förra veckan, gick sådär. 1 kasse fyllde jag då iaf.
Idag har dagen bestått dels av att göra en statisktik uppg. i matte B som jag fått nu under praktiken och inför Nationella proven. Tror att jag gjort rätt iaf. Lite smådetaljer som ska fixas en dag. Men annars har det varit en lugn dag. Var ju som sagt hemma i Forshaga en snabbis och packade ner allt nästan. Nu är det bara 3 dagar kvar tills mamma flyttar. Skööönt! Vill få ordning på allt.
Ikväll blir det en lugn kväll. Ska snart sätta mig och läsa i en utav mina böcker. Tänkte även att ni skulle få se alla böcker som jag köpte igår. 

foto: jag
foto:jag
foto:jag
foto:jag
foto:jag
Boken här nedan är den som jag läser just nu.
foto:jag
foto:jag 

Nu ska jag mysa ner mig i sängen med Julmust, boken och lite godis.

Ha en mysig söndagskväll!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0