Du drömmer dina känslor?

Som vanligt kan jag inte slita mig ifrån datorn och internets alla roliga sidor. Men för att orka med dagen imorgon får jag nog läsa några rader i boken innan jag släcker lampan. Dock så vet jag inte vad som är med mig just nu.. kommer liksom aldrig in i den "djupa" sömnen om ni förstår vad jag menar? Vaknar flera gånger, svårt att somna om och drömmer massa konstiga drömmar. En återkommande dröm som jag haft nu väldigt, väldigt länge är denna då jag går och köper mig ett cigarettpaket, röker upp nästan hela och där tar det slut. Sedan fortsätter det in på en annan? Jag kan inte förstå vad det tyder på? att röka i sig kan ju vara ett sätt för någon att bli lugn. Man får liksom abstinens  annars, kanske är det så att jag är stressad inombords som dem säger och därför drömmar om detta om och om igen.
Ja inte vet jag, en sak som jag vet är att jag inte ska köpa cigarettpaketet ute i "verkliga" livet.

Nu ska jag stänga av denna maskin för att sedan drömma om de stinkiga och avskyvärda ciggisarna.

Kanske att jag är snabb imorn så att jag hinner uppdatera innan jag går iväg, bara kanske!


foto:google

Godnatt!

♥♥♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0