At school

sitter just nu i skolan, slutar om 10 min eller nått. Duktig som jag är glömde jag internet sladden till skolans nätverk. Smart somjag däremot är hade jag lagt ner det trådlösa i väskan ifall att jag skulle hem till m&m i eftermiddag. Så nu kan jag surfa på vad jag vill. Nice! fast å andra sidan känns det onödigt att slösa bort en hel lektion på att göra massa strunt. Kan jag lika gärna göra när jag kommer hem.
Hitills har jag skrivit en halv mening på arbetet som vi fick idag. Tänk då på att vi alltså har tre timmars lektioner? Inte ok. Eller egentligen, jo! för det är första dagen efter ett lov. Vi har tillåtelse att vara trötta, lata och för högljuda. Har vi inte det, så ger vi oss det.
Efter lektionen nu slutar jag, då blir det att äta på MAX med Linn. Mums. Det är blodpudding i skolan idag. Känns inte så frestande. Men nu ska datorn packas ned. Slutar nu.

Later!
♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0