Usch för...

.. Regn och Rusk!
Dagen idag har varit otroligt varm. Höll på och dö i skolan, tror ärligt talat inte att vi har någon fungerande airkondition. Vilket resulterar i att jag blir trött och får huvudvärk, så därför kommer jag slänga in ett snabbt inlägg nu och sedan får det bli kvällen.
Stannade kvar extra idag i skolan också för att få den där debatt grejen klar, satt i 3,5h extra innan läraren kom och hade den med oss. Det var segt men vi underhöll oss, var jag, Victor, Linn och Igor som var kvar, så vi underhöll oss med hänga gubbe och något rebus. Sen blev det lite plugg också i andra ämnen men annars var det mest prat.

Dagens Outfit.

(tog ett snabbt kort imorse innan jag gick iväg till bussen.)


Mina älskade skor! love them a lot!


Victor leker vid tavlan, gick sådär när han skulle kasta pennan för att göra pricken över i:et.



Tror ni det regnade eller? jo mina skor druknade i en vattenpöl utanför Willys när vi skulle in och handla familjens favorit béarneaise sås (Stavninging?:s) Stackars dom.

Nej nu har det snart tagit mig 30 min att fixa detta.. msn tar upp tiden typxd menmen innan jag kommer härifrån så är det väl dags för sängen iaf.

Ha en trevlig kväll alla!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0