Tummen upp..

.. för lilla mig, för jag har nu lugnat ner mig efter den tidigare incidenten idag och faktiskt gjort mycket plugg ändå. Är snart klar med Arkeologi frågorna och efter det blir det att kolla på en film som tillhör min presentation om Vilhelm Moberg, den är 3 timmar lång?!:O jisses.. får se om jag orkar hela på en gång eller om jag tar en paus :)

Men jag får fortsätta att försöka se ljuset i tunneln.. snart är det slut med skolan för denna termin och nästa år är mitt sista år vid skolbänken på gymnasiet. Är redan pirrig nu inför den stora dagen.
Fast nu har jag inte mer tid att tänka på det.
 Ha en skön förmiddag alla ni elever som sitter i skolan, tänk på att nu är det inte långt kvar så gör en sista slutspurt så kan ni slappna av sen i sommar. (förutom ni som precis som jag ska jobba större delen av sommaren) Fast ni ska ju såklart också göra en sista slutspurt då! :)
hörs sen.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0