Retro

Hittade en ganska så snabbt idag, den duger tills jag ändrar till en sommar design.
 Nu blir det upp och borsta tänder och försöka snygga till mig lite, så jag inte kommer hem till M&M och ser totalt slutkörd ut. Jag som inte ens var ute igår liksom? jag har ändå en huvudvärk till tusen.. kan bero lite på att jag blev tacklad på rugbyn igår på idrotten och drog i bakhuvudet. Surprise ha? No not at all! Och att jag dessutom har suttit vid datorn i två dagar nu utan glasögon? hmm.. inte bra!
 Ska även ta mig någon huvudvärkstablett om det finns något sådant i detta hus? eller om de har städat bort dem med?

Ha en skön dag allihopa!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0